الشروق
اشتركوا معانا .............ومش هتندمواااااااااااااااااا

الشروق

منتدى عربي لكل العرب
 
الرئيسيةالتسجيلدخول
منتديات الشروق .....بترحب بيكم.......وبتتمنى ليكم التفاعل والانسجام معانا
المواضيع الأخيرة
» سجل اعجابك بشخصية عضو في المنتدى..
ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين يوليو 08, 2013 3:11 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» احـــم احــــــم انا ج ـيت ^-*
ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين يوليو 08, 2013 2:44 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» رمضان كريم(ادخل للتهنئة)
ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين يوليو 08, 2013 2:18 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» كل واحد يحط سؤال والى بعده يجاوب
ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين يوليو 08, 2013 2:05 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» NEW تولبار اسلامي رائع
ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين يوليو 30, 2012 4:44 am من طرف خالد

» تولبار اسلامي رائع التحميل مجانا!!
ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين يوليو 30, 2012 4:42 am من طرف خالد

» تولبار اسلامي رائع - مجانا!!
ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين يوليو 30, 2012 4:37 am من طرف خالد

» NEW تولبار اسلامي رائع مجانا
ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالأحد يوليو 29, 2012 5:29 am من طرف خالد

» صور معبرة عما يحتوية القلب من كلمات
ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 21, 2012 4:57 am من طرف ساقي الورد


شاطر
 

 ماذا تعنى لك ؟

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
rania
عضو نشط
عضو نشط


عدد المساهمات : 157
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 05, 2010 2:02 pm

أنا معاك ان مافيش حد بيفهمها ولا بيقدر بس بمرور الزمن بتتفهم وتتحس وتتقدر وربنا يدينا الصبر من عنده الصداقه بتعنى ليا حياه والصديقه عندى أغلى من نفسى بس المشكله ان الوقت ده خلى كل واحد يخفى الصديق الوفى جواه وعلشان كده كل ماندور مش بنلاقى ولو ظهر فى وقت بيختفى بعده مباشرة وادينا عايشين على أمل أن تنقشع الغمه ماذا تعنى لك حنان؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخيال
عضو مميز
عضو مميز


عدد المساهمات : 609
تاريخ التسجيل : 25/11/2009

ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 05, 2010 2:08 pm

حنان انتى عرفتى حنان منين

هههههههههههههه
الحنان بجد مش كلمه دا احساس جميل بتحس من شخص قريب ليك

وبيبقى شئ من أجمل لحظات العمر

ماذا تعنى لك كلمه الصبر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rania
عضو نشط
عضو نشط


عدد المساهمات : 157
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 05, 2010 2:14 pm

الصبر مفتاح الفرج ووسيله لكل راحه بس مره لوصاحبها جزع ومريحه لو صاحبها رضا واقتناع ماذاتعنى كلمه التسامح؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rania
عضو نشط
عضو نشط


عدد المساهمات : 157
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 05, 2010 2:16 pm

للتوضيح صاحبها اى لازمها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخيال
عضو مميز
عضو مميز


عدد المساهمات : 609
تاريخ التسجيل : 25/11/2009

ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 05, 2010 2:19 pm

التسامح كلمه جميله جدا يعنى مثلا لما واحد صحبى يزعلنى
أطلع عينه واعوره
وبعد كدا أسامحه هوا دا التسامح على حق وعلى رأى المثل انتا متسامح أخر حاجه
والنداله مبدأ 2010
ماذا تعنى لك كلمه الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rania
عضو نشط
عضو نشط
rania

عدد المساهمات : 157
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 05, 2010 3:01 pm

عمرالنداله ماتكون مبدأ لا الدين ولا الأخلاق يسمحوا بيها مهما حصل وصل بينا الحال الحب هبه من أجل وأعظم الهبات الى ربنا وهبهلنا وبالنسبالى مبدأ للتعامل والحياه مع كل شخص وكل شىئ حواليا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rania
عضو نشط
عضو نشط
rania

عدد المساهمات : 157
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أكتوبر 05, 2010 3:03 pm

ماذا يعنى لك الأختلاف فى الرأى؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخيال
عضو مميز
عضو مميز
الخيال

عدد المساهمات : 609
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 25/11/2009

ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء أكتوبر 06, 2010 8:25 am

الاختلاف فى الرأى لا يخلف للود قضيه
أختلاف الاراء بيجى منه افكار حلوه كتير
لكن فى بعض الاحيان بيجيب مشاكل
ماذا تعنى لك كلمه الوداع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rania
عضو نشط
عضو نشط
rania

عدد المساهمات : 157
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء أكتوبر 06, 2010 4:09 pm

الوداع لا أمتلك لها معنى واضح بس باعرف ان احيانا تسمح لنا الظروف بأن نودع من نفارقهم واحيان اخرى يحدث البعاد والفراق دون وداع ليا طلب من المشرف على القسم يسمحلى بتعديل رد صدر منى كنت اقصد بيه معنى سبق الرد عليه ولظروف معينه ما أخدتش بالى انه تم الرد من ناس تانيه فبكده اكون كتبت معنى مخالف للمعنى المكتوب ماذا تعنى لك كلمة أخلاق؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sarah
عضو مميز
عضو مميز
sarah

عدد المساهمات : 728
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 02/05/2010
العمر : 34

ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 11, 2010 4:10 pm

اهم حاجه فى الانسان واللى من غيرها مابيكونش الانسان انسان
ماذا تعنى لك

الاهتمام



_________________
ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 966227367
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sarah
عضو مميز
عضو مميز
sarah

عدد المساهمات : 728
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 02/05/2010
العمر : 34

ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين أكتوبر 11, 2010 4:12 pm

ممكن يارانيا تقوليلى انتى عاوزه تعدلى ايه وانا اقدر اعدلهولك

_________________
ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 966227367
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rania
عضو نشط
عضو نشط
rania

عدد المساهمات : 157
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالخميس أكتوبر 14, 2010 5:03 pm

لشئ الوحيد الى لما بيضيع من بين ايديا مش باقدر ارجعه ومش باقدر استثمره طول الوقت
من اغلى ما املك وللاسف ما عنديش حسن استثمار ليه

الردين دول ياساره انا قصدت بيهم الوقت وده لانى كنت داخله من تليفون وما كان واضح المهم ياريت لو تعرفى تمسحيهم


الاهتمام شعور جميل باحب اديه للى موجودين حواليا زى ما احب فى بعض الاحيان انى احسه من الى اعرفهم وبالذات فى اوقات معينه


ماذا تعنى لك الدموع؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخيال
عضو مميز
عضو مميز
الخيال

عدد المساهمات : 609
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 25/11/2009

ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء أكتوبر 27, 2010 6:57 am

أوحش حاجه فى الدنيا الدموع وبالزات لما بيكون الواحد مش معاه مناديل بتبقا حاجه تقرف خاله
ماذا تعنى لك كلمه
صديق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rania
عضو نشط
عضو نشط
rania

عدد المساهمات : 157
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   ماذا تعنى لك ؟ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء فبراير 15, 2011 3:38 pm

صديق يعنى انسانه اتعب لراحتها واتنازل لمصلحتها واتجرح لو لقيتها فى يوم بتنكر كل شئ وما تستحملش علشانى اى شئ حتى ولو بسيط انسانه فى وضعها الطبيعى احس بالامان والاطمئنان لان فيه حد يحمينى من نفسى ويخاف عليا صديقه يعنى اخت من غير اخوه صديقه يعنى علاقه بعيده عن النفاق والمصلحه صديقه يعنى رصيد ليس له اخر فى وقت الاحزان قبل الافراح صديقه الشخص الى لو صفة الصدق تاهت منها فى يوم تتوه منى كل احاسيس الثقه والامان صديقه انسانه باتمنى لقاها وعدم استبدالها لاخر العمر واحلم بلقاها فى جنة رب العالمين

ماذا تعنى لك كلمة ومعنى تواضع ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ماذا تعنى لك ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الشروق :: يوميات الأعضاء :: قسم العاب الاعضاء-
انتقل الى: