الشروق
اشتركوا معانا .............ومش هتندمواااااااااااااااااا
الشروق
اشتركوا معانا .............ومش هتندمواااااااااااااااااا
الشروق
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الشروق

منتدى عربي لكل العرب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
منتديات الشروق .....بترحب بيكم.......وبتتمنى ليكم التفاعل والانسجام معانا
المواضيع الأخيرة
» سجل اعجابك بشخصية عضو في المنتدى..
حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالإثنين يوليو 08, 2013 3:11 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» احـــم احــــــم انا ج ـيت ^-*
حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالإثنين يوليو 08, 2013 2:44 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» رمضان كريم(ادخل للتهنئة)
حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالإثنين يوليو 08, 2013 2:18 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» كل واحد يحط سؤال والى بعده يجاوب
حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالإثنين يوليو 08, 2013 2:05 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» NEW تولبار اسلامي رائع
حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالإثنين يوليو 30, 2012 4:44 am من طرف خالد

» تولبار اسلامي رائع التحميل مجانا!!
حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالإثنين يوليو 30, 2012 4:42 am من طرف خالد

» تولبار اسلامي رائع - مجانا!!
حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالإثنين يوليو 30, 2012 4:37 am من طرف خالد

» NEW تولبار اسلامي رائع مجانا
حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالأحد يوليو 29, 2012 5:29 am من طرف خالد

» صور معبرة عما يحتوية القلب من كلمات
حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالسبت يوليو 21, 2012 4:57 am من طرف ساقي الورد

حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mr_ab_sh
عضو مميز
عضو مميز
mr_ab_sh

حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Empty
مُساهمةموضوع: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 4:50 am

اتمنى ان اعرف اجابتكم على هذا السؤال

اللى محيرنى وما اعرف السبب

انا دائما الاحظ ان الرجل ذو الشخصيه

القويه جداااا وعنيف بطبعه
نجده اضعف ما يكون امام المراه التى يحبها

نجده كطفل صغير طيب حنون ولايستطيع ان

يرفع صوته امامها ولا حتى ان يخالفها

اعلم جيدا ان الحب له تاثير قوى

ولكن اتعجب انه يتحول تحولا تاما
من شخص قوى وعنيف ولديه جبروت
الى حمل وديع بمجرد ان يسمع حتى اسمها
اتمنى ان الموضوع يكون عجبكم

واتمكن من ازالة علامة التعجب

التى تدور براسى **ارجو تفاعلم **

عذرا لاخوانى الشباب اذا شعر احدكم

ان هذه نقطه حساسه وما يحب

يتكلم فيها لانه تظهر ضعفه

فمن الطبيعى ان الرجل لا يحب
ان يظهر حبه لانه يعتبره ضعف

ولكن هناك شئ انا متاكده منه

هو ان ذلك الشخص القوى العنيف

يكون بداخله حناااااان لايوصف

ولكنه يخفيه دائما

https://alshrook.ahlamontada.com/profile.forum?mode=editprofile
????
زائر

حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 4:55 am

بالعكس

هوة دة ميتسميش ضعف

لكن بنسمية تضحية وحب ماشعر وخوف على الانسانة اللى بيحبها

لكن الانسان ديما مش ضعيف ولا حاجة

هوة ديما قوى

مشكور
nor
عضو ماسي
عضو  ماسي
nor

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 5:19 am

معلش انا حاشرة نفسى زى البقدونس

بس لان المواضيع الى بتتكلم عنها بجد بتشدنى

وعن ضعف الرجل اما م المراة التى يحبها
فده غير صحيح

لان الحب بيقوى مش بيضعف

والراجل راجل مهما كان حبه للمراة

لايضعف ابدا الا اذا كان اساسا ليس عنده شخصية

الحكاية هى عملية احترام متبادل بينهم ونفاهم فى كل كبيرة وصغيرة وده بيكون من غير شخصية قوية او غير
والحب اساسا بيتولد معاه معانى كثيرة وجميلة بينهم
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 5:23 am

اكيد

وبعدين الراجل مش بس بكلمتة

الراجل برعاية لبيتة واسرتة

هههههههههههههههههههههههههههههه

الراجل شديد وقوى

ديما والحب مش معناة ان الراجل بيضعف بالعكس

دة بيحرتم الانسانة اللى بيحبها
وبيبقو متفاهمين مع بعض

ديما

وكلامك مظبوط يا بنت يا نور

مشكور
nor
عضو ماسي
عضو  ماسي
nor

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 5:29 am

اى خدمة

هههههههههههههههههه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 5:32 am

ههههههههههههههههههههههههه

شكرا يا ست الكل

يابرنسينة يا برنسيسة

على راى تامر حسنى
rozy
عضو نشط
عضو نشط
rozy

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 9:31 am

صح فعلا المسالة مش مسالة ضعف هو احترام بين الاتنين
وبعدين سواء البنت او الولد الاتنين لما بيكونو بيحبو بعض مابيقدروش يزعلو بعض او يجرحو بعض هو دة الحب قوة وليس بضعف
mr_ab_sh
عضو مميز
عضو مميز
mr_ab_sh

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 11:06 am

هههههههههههههههه
انا اسف لو كان الكلام الانا هقولة هيزعل حد بس انا بيتهيقلى انت مقراتوش الموضع بعناية او مفيش حد فيكم حب قبل كدة حب حقيقى الضعف الانا بتكلم علية الهوة الاحترام الشديد لانسان الانا بحبة مش خوف وعلى فكرة مفيش حب عمرة يتبنى على خوف والا اية رايكم يرب اكون وصلت المعلومة وشكر ا وديما يارب اكون عندا حسن ظنكم
nor
عضو ماسي
عضو  ماسي
nor

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 12:24 pm

واكيد انت بردوه ما اخدتش بالك من رايى الى بقول فيه
ان الحب بيتولد معاه معانى جميلة واكيد منها احترام
كل طرف للاخر وليس احترانه لها فقط
لان لو هى كمان ما احترمته وخافت عليه اكتر ما هو خاف عليها
فاكيد حايروح الحب من ناحيته لان ده الرجولة حاتشتغل وينسى انه بيحبها
وكل المعانىالحلوة كمان تنتهى
ووووووووو
تحياتى
mr_ab_sh
عضو مميز
عضو مميز
mr_ab_sh

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 2:11 pm

مااااااااشى يابرنسيسة بس مش عارف اية ظرف يابرنسيسة معاكى هل قبلها منى ولا اية
nor
عضو ماسي
عضو  ماسي
nor

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالخميس ديسمبر 17, 2009 9:28 am

بص ياسيدى
انا بتعامل مع الكل بمعاملة واحدة علشان الكل اخوة ليا
وانى اقبل من يابرنسيسة
حاقبلها وانا اطول ابقى برنسيسة المنتدى
بجد بجد ميرسى ميرسى اوى
وووووو
تحيــــــاتى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالخميس ديسمبر 17, 2009 9:36 am

ههههههههههههههههههههههههه

اكيد
nor
عضو ماسي
عضو  ماسي
nor

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالخميس ديسمبر 17, 2009 9:41 am

اكيد طبعا
وانت اول واحد تعرف كده
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالخميس ديسمبر 17, 2009 9:44 am

اللى هوة مين

انتى قصدك على مين
nor
عضو ماسي
عضو  ماسي
nor

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالخميس ديسمبر 17, 2009 9:46 am

انى اخت للكل وانت اول واحد والا نسيت
والا يمكن غيرت رايك تبقى حاجة تانية
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالخميس ديسمبر 17, 2009 9:48 am

ميرسى لزوق حضرتك وكرمك الرفيع

مشكورة على كلامك النبية دة

عموما انتى ديما منورة المنتدى

وانتى برنسيسة المنتدى

وانا مش هرد على كلامك دة

لانى مش من طبعى ارد على حد بعزة

مشكورة
nor
عضو ماسي
عضو  ماسي
nor

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالخميس ديسمبر 17, 2009 10:01 am

اصل ردك كان عليا فى موضوع تانى كان بيوحى غير كده خالص 0وحسيت انى دايقت باسلوبى فى الرد وان كل الى كان اتقال كان هزار وانت قلبتها مرة واحدة مش عارفة ليه
وبعدين عمرى ماكنت سببفى مشكلة بينكم
وانت عارف انا كنت بحاول اد ايه
مش فى الاخر يقال ليا انى عاوزة اعمل مشكلة بينكم
وانا حستفاد ايه
انا قلت مليون مرة بحبكم وكلكم اخواتى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالخميس ديسمبر 17, 2009 10:21 am

عموما ميرسى لكلامك وسوء فهمك ليا

وعموما يا نور متشكر لزوئك بجد

وربنا يوفئك

وفرصة سعيدة
ومن النهردة انا مش هرد غير على الموضوع وبس

مش هكتر من كدة

ربنا يوفئك
mr_ab_sh
عضو مميز
عضو مميز
mr_ab_sh

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالخميس ديسمبر 17, 2009 1:20 pm

انا ردى عملى ومهذب ومحترم حارفع الموضوع للاداره تتصرف معاك لانك انسان مش بتقدر الكلام
وارجو من محمد هراس او ابن حزم التصرف بدلا منى ان كنت غلطان مستعد للحساب
رجائى الرد فورا
admin
محمد هراس
محمد هراس
admin

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالجمعة ديسمبر 18, 2009 11:01 am

لا يا عبده مش غلطت وبناجي متولي للمره التانيه انه يا خد باله من كلامه الكلام ده ميتقلش هنا خد باالك
http://www.alshrok.com
jolet
عضو جديد
jolet

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالجمعة ديسمبر 18, 2009 11:41 am

صلوا على النبى يا رجاله هوه الموضوع كان عن ايه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالجمعة ديسمبر 18, 2009 12:17 pm

اولا برحب بالعضو الجديد جوليت
ثانيا متولى قولى بقا اعمل ايه الاعضاء همه اللى بيشتكو منك الراجل ماغلطش وانته غلط فيه ومسحت الغلط بتاعك قولى اعمل ايه
ماذا تفعل لو كنت مكانى
mr_ab_sh
عضو مميز
عضو مميز
mr_ab_sh

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا   حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا Emptyالسبت ديسمبر 19, 2009 4:33 am

ياااااااااااااااااا جماعة يرت متخروجوش عن الموضوع ومشكرين على ردودكم

حد يعرف لية الرجال اصحاب الشخصية القوية بيضعفو امام المراءة التى يحبنها انا مستنى رودودكم عليا
صفحة 1 من اصل 1