الشروق
اشتركوا معانا .............ومش هتندمواااااااااااااااااا
الشروق
اشتركوا معانا .............ومش هتندمواااااااااااااااااا
الشروق
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الشروق

منتدى عربي لكل العرب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
منتديات الشروق .....بترحب بيكم.......وبتتمنى ليكم التفاعل والانسجام معانا
المواضيع الأخيرة
» سجل اعجابك بشخصية عضو في المنتدى..
افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالإثنين يوليو 08, 2013 3:11 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» احـــم احــــــم انا ج ـيت ^-*
افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالإثنين يوليو 08, 2013 2:44 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» رمضان كريم(ادخل للتهنئة)
افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالإثنين يوليو 08, 2013 2:18 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» كل واحد يحط سؤال والى بعده يجاوب
افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالإثنين يوليو 08, 2013 2:05 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» NEW تولبار اسلامي رائع
افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالإثنين يوليو 30, 2012 4:44 am من طرف خالد

» تولبار اسلامي رائع التحميل مجانا!!
افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالإثنين يوليو 30, 2012 4:42 am من طرف خالد

» تولبار اسلامي رائع - مجانا!!
افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالإثنين يوليو 30, 2012 4:37 am من طرف خالد

» NEW تولبار اسلامي رائع مجانا
افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالأحد يوليو 29, 2012 5:29 am من طرف خالد

» صور معبرة عما يحتوية القلب من كلمات
افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت يوليو 21, 2012 4:57 am من طرف ساقي الورد

افيــــــــــــــدونــــــــــا

mr_ab_sh
nor
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

افيــــــــــــــدونــــــــــا Empty
مُساهمةموضوع: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت فبراير 13, 2010 7:09 am

معذرة تسمحولى اغلس وارخم عليكم واحكى بعض خزعبلاتى وهواجس افكارى
الان وبعد وقت طويل من التفكير وعدم التركيز وثقتى الاكيده ان هذا الكلام اكيد مر بكم جميعا او باغلبكم
واليكم احاث القصه بس للاسف ليست كامله

بطل قصتنا هو (م) وبطلة قصتنا هى (س) اسف جدا لن استطيع ذكر اسماء الابطال وهذا ليس تصغير من شأنهم ولا اهمال لقيمتهم ولكنالوقائع اكبر من ذلك
بدأت قصتنا من مايقرب الشهر وهو ليس بالفتره البعيده على قصة حب حدثت فى فتره وجيذه ولا يهم ذكر كيف بدات
م /بطل قصتنا احس بان مشاعره قد بدات تتحرك تجاه س / التى هى بطلة قصتنا هى لاتثق كثيرا فى الناس وحتى الان لاتثق ببطل قصتنا ولا نعرف اين العيب هل فيه ام فيها وحتى الان لم يرى شكلها بل كل كلامهم عن طريق النت وهو احبها من طريقة كلامها واسلوبها الجميل فى التعبير المهم ابها حبا شديدا كيف لا اعرف لا تستغربو سوف تقوون كيف احبها وهو لم يراها كل اللى بنهم مجرد كلام ليس اكتر انا ايضا اقول هذا الكلام لكن الواقع والحقيقه تقول بانه احبها مع العلم انه متاكد انه حب من طرف واحد لان بطلة قصتنا لاتثق به ولا بغيره المهم يوم بعد يوم يزيد الاحساس وتلتهب المشاعر ويدق القلب واحس م / بان كل ااشياء الدفينه قد بدات تتحرك بداخله ولكنها لاتشعر به تقترب مره وتبتعد مرات لا يعرف هل العيب منه فى طريقه فى توصيل مشاعره وحبه لها ام منها
مشاعره الملتهبه تدفعه لحب لاحدود له وحيائها او عدم ثقتها يدفعانها لتجميد مشاعرها
لا يعرف ماذا يفعل هو يقول ان الناس كلها تحب والحب ليس عيب ولكن الاكيد انه يوجد بهذه الدنيا التى نعيش فيها اوناس
خداعه وكذابه يلعبون بالحب وبمشاعر الناس هم السبب فى كل هذا جعلو الناس تحطات الاف المرات قبل ان تسلم قلبها لمن تحب
ولكن كما انه بهذه الدنيا ناس خداعه وكذابه وغداره ايضا يوجد بها ناس محترمه وجاده وكلهم احاسيس ومشاعر ولا يعرفون عن الغدر شيئا
فا انا اطلب من حضراتكم انا تفيدونا مالحل افيدونا مالحل وها انا وضعت القصه مختصره بين ايديكم فهل من مجيب

عدل سابقا من قبل ابن حزم في السبت فبراير 13, 2010 10:17 am عدل 1 مرات
nor
عضو ماسي
عضو  ماسي
nor

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت فبراير 13, 2010 8:08 am

تسمحلى بن حزم ارد عليك وقول رايى برغم صغر سنى الا وممكن يكون رايى صائب
وزى ما انت قلت ان الموضوع باد من النت وانه لم يراه نهائيا واكيد لا يعرف عنها شئ وممكن تكون هى مرتبطة والا حسن من كلامها انها تميل اليه وحياءها كان حائل بينهم
وعلشان الرجل اقل خجلا من البنت فمن الواجب عليه ان يصارحها ويسالها واذا كانت تبادله نفس الاحساس وكانت تنتظره هو الى يبدا كالعاده حتتجاوب معه واذا لاقدر الله كانت رافضة هذا الحب وعلشان هى بنت محترمة اكيد حاترفض حبه باسلوب جميل ودون احراج
بس اتمنى فعلا انه يكون صادق فى مشاعره ولا يكون محتاج بنوته حلوة ودمها خفيف ومحترمة علشان يكون هو اول انسان يلعب بمشاعرها
والتوفيق من عند الله لهما ان شاء الله من قلبى لانى تقريبا اعرفهما الاتنين ولا تسالنى كيف وازاى
وووووووو تحياتى
mr_ab_sh
عضو مميز
عضو مميز
mr_ab_sh

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت فبراير 13, 2010 9:23 am

السلام عليكم
هده القصة الوقعية شدة انتبهى وانا اقول كما قالت اختى الفاضلة انا عرفة هم مين بس مش تسالنى يا ابن حزم ازين
وانا ارجح راى نور مع زيادات خفيفة
اولا الحب دة مش يعتبر حب منترف واحد بس ممكن تكون هية مرت بتجربة قبل كدة واتلعب بمشاعرها
فا هى مش ه\عوزة تغلط نفس الغطة فهد مايعرق المسائل
انما البطل فى ايدو الحل طبعا لوكان بيحبها حب حقيقى ها يخلية ورها لحد ما هية تحسة
بس انا مش برجح الحب دون التعرف الكامل يعنى فين ناس لتقول انا حبيت من اول نظرة وناس تنية تقول من اول كلمة اخر لمسة فى ابدعات فى الحب كتير
بس المفروض دة كلة يتعمل الاول يعنى يكلمها ويشوفها وكمان يقعد معاها لان هدة الانسانة فى المستقبل لوربنا سهل ها تكون زوجتة
واى حاجة خلاف دلك انا بعتبرها صداقة حميمة ممكمن يكمل ويخليها حب
يرب يكون استفاد البطل من هذا الرد والبطلة كذلك الانهم غلين عليا همة عرفين
شكرا ليك ابن حزم لتوجهك لهذا الموضوع الشبق
https://alshrook.ahlamontada.com/profile.forum?mode=editprofile
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت فبراير 13, 2010 10:14 am

مش هاسالك مين يانور ولكن هذه القصه نعشها يوميا وليست مرطبطه باشخاص وهيه عامه وليست خاصه
mr_ab_sh
عضو مميز
عضو مميز
mr_ab_sh

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت فبراير 13, 2010 10:31 am

انا اسف احنا بين مش فد المقام اخى ابن حزم
وانا منت فاهم من الاول غلط بس موضوع جميل
admin
محمد هراس
محمد هراس
admin

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت فبراير 13, 2010 10:40 am

السلام عليكم
في البدايه يا بن حزم من الواضح ان شخصيتك اللي حكيت عنها او بطل قصتك خيالي شويه هو عاوز يغير الكون في كلمات اولا انا مش بلومه على مشاعره لان اسمى معاني الحب هو التضحيه في الحب
بس برده انا عاذر بطله قصتك لان من حقها الخجل...والكسوف.... والشك اولا الخجل: الخجل دا لازم يكون موجود عند كل البشر بس بدرجات متفاوته ولو كان عند بعض الناس اسف في اللفظ (خجل مصطنع) ودا مش عيب لان الحياء كله عموما هو شئ بادينا نكونه جوانا وبادينا نشيله لو حبيناثانياالشك: هيا ما ادرها ان البطل دا اهل لثقتها اينعم هو صادق وانا عارف ومتأكد من دا بس ممكن هيا كانت تقع في شخص مش كويس وتتخدع يبقى هيا ايه ذنبها لازم هيا تخاف وهو لازم يديها الثقه دي ويشيل خوفها بالتدريج والمعامله مش بالكلام وانا هضم صوتي لصوته واقولها صدقيه لان اللي ينشر كل اعترافاته دي معناه انه متعذب وطالما متعذب يبقا حب اتمنى ربنا يجمعهم لو في نصيب بينهم وللعلم يا جماعه اقسم بالله انا مش الشخص ده هههههههههههههههههههههههههه

http://www.alshrok.com
mr_ab_sh
عضو مميز
عضو مميز
mr_ab_sh

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت فبراير 13, 2010 11:21 am

جميل الرد دة يا محمد
هودة النا كنت مستنية
اوكنت عاوز اقولة بس نش عارف
بس الاهم ان ابن حزم مش مهتم غير بناس نعيت
انا بدات اغير وحهت نظرى من نحيتة
nor
عضو ماسي
عضو  ماسي
nor

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت فبراير 13, 2010 11:37 am

يا اخى الفاضل بن حزم ليس بالضرورى اكون اعرفهم شخصيا ولكن اسمع عن هذه الحكايات والكثير منها وكان رايى ليس باحد بعينه ولكن راى عاما وان شاء الله يوفقهم ومن غير يامحمد ان تقسم بالله بانك مش الشخص ده انا بالذات مصدقاك وعن عبده اكيد بن حزم رد عليا وارسل رسالته فى وقت ارسال رسالتك وبذلك لم يشاهدها فلا لوم عليه واكيد سوف يرد عليك ان شاء الله
وربنا يوفق ويكون الهنا والسعادة لكل انسان حب بضمير وماحبش يلعب ويتسلى
ووووووووووووووووو
تحياتى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت فبراير 13, 2010 12:57 pm

عبده انا زعلان منك لانك ظنيت فيه سوء عمرى مااشوف ردك ومش ارد
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت فبراير 13, 2010 1:17 pm

طيب ياجماعه
هو كلام جميل جميل جدا ويتصدق بس هو ممكن يكون فى حب فعلا من غير ماالبطل يشوف البطله ولا يعرف عنها حاجه غير من عن طريق النت طبيعى لازم ان البطله تشك فى الكلام وخصوصا انه حب من على النت النت وبس وطبعا انتوا عارفين يعنى ايه النت
يعنى كله خداع وكدب والناس كلها بتشك فى اودمها ولا انا غلطانه فى الكلام ده ياجماعه ولا ايه يابن حزم
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت فبراير 13, 2010 1:25 pm

كلامك جميل ساره بس مش كل الناس ذى بعض فيه الحلو وفيه الوحش وبعدين بطلنا حبها كده من غير نقاش
حبها من اشلوبها اسلوبها شده قوى وبعدين الحب ياعزيزتى ليس له مقدمات الحب مثل الرصاصه تدخل الجسم لاتسال من اين اتت ومن اين جائت
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت فبراير 13, 2010 1:36 pm

طيب يابن حزم افرض ان البطل شاف البطله والبطله ماعجبتش البطل او العكس ايه اللى ممكن يحصل يرجعوا ينسوا بعض تانى وممكن تكون فعلا البطله اتعلقت بالبطل او العكس
nor
عضو ماسي
عضو  ماسي
nor

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت فبراير 13, 2010 2:09 pm

ياسارة زى ما قال بن حزم الحب كده زى الرصاصة الى بتصيب صاحبها
وليس بالضرورة ان يكون كل الى على النت كذب وخداع
هو وارد ولكن فى ناس كويسة وبتتعامل بضمير
ومن رايى بن حزم هو يرمى حمله على الله ويعزم امره ويواجه الموقف بكل قوته وربنا ان شاء الله يوفقه
وعايزين الملبس
ووووووووووووو
تحيات
نوووووووووووووووووووووور
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالسبت فبراير 13, 2010 3:12 pm

بس فى ناس كتير بتخاف من الموضوع ده وممكن يكون هو ده تفكيره
وانها مش عاوزه تنجرح وتتخدع وزى ماقال محمد من حقها انها تشك
لانها ماتعرفوش هو المفروض يحاول يقرب منها ويخليها تشيل كل الافكار دى وانها تثق فيه وانه مايزعلش منها ومن صراحتها معاه لانها اكيد ماتقصد تجرحه وجايز تكون فعلا مرتبطه بحد تانى او حد جرحه وعشان كده خايفه تقرب وتنجرح تانى فالمفروض يكون باله طويل عليها شويه وبعدين زى ماقال فى القصه ان لسه الحكايه ماكملتش شهر يعنى لسه ماعرفوش بعض كفايه ولا ايه
mr_ab_sh
عضو مميز
عضو مميز
mr_ab_sh

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالأحد فبراير 14, 2010 2:26 am

احب اشكر الاخت الفاضلة سارة
على وضعها مكان البطلة وتفكرها السليم
وانا راى من راى سارة
ولاختلاف فى الرى لا يفسد للود قضية
فى ناس بتفكر زى سارة وانا ومحمد
وناس تانية بتفكر زى ابن حزم ونووووووور
الاهم او لاحنا نقدر نعملة ان
ندعى الىالله عز وجل
انهم يقدرو يفهمو بعض ويجعل بينهم الثقة والمحبة
وكماااااان ندعى على اليسيب الاخر او يكون بيلعب بماشاعر الاخر
ان ربناهدة مترح ماهو قاعد قولو امين
nor
عضو ماسي
عضو  ماسي
nor

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالأحد فبراير 14, 2010 3:14 am

السلام عليكم
ازيك اخى الفاضل يالى مش اسمك عبد الرحمن ومدوخنا وراك فى اسمك ....مش مهم
على فكرة انت طلعت مش عارف هما مين زى ما قلت وانا زى نور انا عارف هما مين
وللاسف كل تلميحاتك غير صائبة ومش حاعمل زى محمد واقسم بالله ان مش انا البنت المقصودة لان لو انت واخد بالك ان الموضوع له شهر والمنتدى اتاسس على ايدى يعنى لو انا المقصودة يكون فارس الحب هو محمد هراس او بن حزم والا يمكن انت وطبعا لا انت ولا محمد لاء وانت تعلم جيدا ليه واما الاخ بن حزم ليس تقليل من منه ولكنه اخ فاضل وانا احترمه جيدا واكيد تلميحاتك عن الغالين مش طبعا حايقول لبن حزم ويكون هذا الموضوع كده على الملاء وانا متاكده من شجاعته وانه سوف يكون الموضوع فيس تو فيس مش محتاجين بينا وسيط مع احترامى الشديد لبن حزم ومع احترامى الشديد لكل الاعضاء ولمدير المنتدى انا لا كنت اقصد شخص بعينه ولكنى اقصد كل قصة حب صادقة من النت واتمنى تكون صادقة
وعلشان انا بجد تعبت من التلميحات الغير مريحة الى قلبى بجد تعبت تعبت تعبت ومش قادرة انى اتحمل اكثر من كده
انا اسفة اخى الفاضل بن حزم انى كتبت ذلك فى موضوعك بس بصراحة ما ليقت مكان اخر اقول لك فيه انا اسفة
انا مش داخلة تانى المنتدى بعد اليوم وان دخلت مش ناوية اكتب ولا ارد على اى موضوع بس حادخل اطل عليكم واشوفكم لانكم حاتوحشونى
سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام
mr_ab_sh
عضو مميز
عضو مميز
mr_ab_sh

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالأحد فبراير 14, 2010 3:27 am

طبعا انت عارف لحنا مش نقدر نستغنا عنك وانتى اليومين دول بتفهمنى غلط
وان خرحتى من المنتدى هتصرى الشكوك لية من غير سبب
وبعدين تعالى انت خايفة لاغلبك فى اللعبة وعملا خجت الموضوع
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس انا عمرى مكانت التلمحات ليكى لان البطلة بحرف السين س وانتى بالميم
وعلى فكرة ابن حزم عارف قصدى على مين انا والله مكان قصدى عليكى
لو مش عاوزة انى ادخل المنتدى ولا ارد على اى موضوع انتى دة علية قولى انا اوعدك مش هدخل تانى
اانا منتظر ردك عليا ةبسرعة
وهرد لاك ليا فى العبة الانا مش هاكملاها
nor
عضو ماسي
عضو  ماسي
nor

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالأحد فبراير 14, 2010 5:53 am

والله س والا ميم والا نون
انا تعبت بجد
انا كنت ناوية اكمل رد على كل المواضيع الى مارديتش عليها بس تعبت ورايحة اريح من الاعدة من الجهاز

وسلالالالالالالالالالالالالالالالالالام
mr_ab_sh
عضو مميز
عضو مميز
mr_ab_sh

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالأحد فبراير 14, 2010 6:11 am

احنا كنا تعبينك ومزهقينم لدراجادى
احنا اسفين بس انت لسة مردتيش على سؤالى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالإثنين فبراير 15, 2010 9:50 am

ايه يانور الكلام ده انا لما بدات القصة قولت خزعبلات وهواجس بتاعتى انا مش نور ولا ساره ولا محمد هراس ولا اى حد تانى ليه بتخدو الكلام على نفسكم عموما انا سحبت الموضوع من المنتدى ولازم اقفله لانى باين عليه كنت غلطان لما كتبت الموضوع ده فى المنتدى كله خد الكلام لنفسه مع العلم انا قلت من هواجسى وخزعبلاتى وكان موضوع مطروح
mr_ab_sh
عضو مميز
عضو مميز
mr_ab_sh

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالإثنين فبراير 15, 2010 10:05 am

ايوة يابن حزم هوجسك دى كانت هتخلى نا س تخرج برا المنتدى
ولمفروض يكون فى توضيح فى الموضوع شوية عشان فى ناس بتخد الكلام ليها مش بقصد نور
لوسمحت يرت تدلت الموضوع خالص
وكمان الموضوع دة بين ليا حجات فيك يابن حزم ليا
سلاااااام قبل ما يحلى الكلام
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالإثنين فبراير 15, 2010 10:18 am

فى ايه ياجماعه انتوا ليه كلكم واخدين الكلام على نفسكم رغم ان ابن حزم ماقلش حاجه هو قال هواجس وخزعبلات من افكاره يعنى ماحددش حد بعينه ولا حتى المفروض اننا نشك فى اى حد وحتى لو كنا عارفين مش لازم نقول علشان ماحدش يزعل مننا ويعمل زى نور وبعدين يانور ماحدش قال عليكى حاجه وماتزعليش وعلى راى عبدالرحمن انى لو سبتى المنتدى دلوقتى هتسبتى الكلام عليكى فعلا واحنا عرفينك كويس يانور طبعا من مواضيعك وخفت دمك
وبعدين ياجماعه وايه المشكله لو كان الكلام على اى حد واحنا عارفينه وايه المشكله هو حد يطول ان حد يحبه قوى كده وبعدين ده لعيب ولا حرامي
يارب الكلام يكون ليا هههههههههههههههههههههههههه
nor
عضو ماسي
عضو  ماسي
nor

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالإثنين فبراير 15, 2010 10:22 am

وانا لااقصدك بن حزم بالتلميحات
ولكنى اقصد من قال اتنين غالين علينا
وماقيل عن الغالين الانين الغالين فى موضوع الاهداء
فكان ده ردى
وانا اسفة ان كان رايى جلب هذا كله وسحب الموضوع
سماح
مشرف
مشرف
سماح

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالإثنين فبراير 15, 2010 12:15 pm

تصدقوا انا مستغربة كل ده يحصل وانا ماخدش بيه خبر وبادخل كل يوم على بوح الخواطر واول مرة يقع فى ايدى الموضوع ده والاولى يا نور ان انا اللى اتكلم عشان انا اول حرف منى سين مش انتى ويا سيتى سيبى اللى يفتكر يفتكر قدام انتى واثقة من نفسك خلاص ولا يهمك
وبعدين ده موضوع كويس اننا نناقشه عشان نعرض حلولنا واراءنا يمكن حد ياخد بيها وتعجبه
فانا رأيى انه يعترف لها بحبه ومش بالكلام بالفعل لان الكلام دلوقتى مفيش اسهل منه ومحدش بيصدق كلام حد خلاص احنا فى زمن الفعل عايز توصل لحاجة اسعى ليها واجتهد عشانها يعنى يتقدملها وهى ساعتها هتتاكد انه بيحبها بجد ومش هايكون قدامها غير الرد سواء عايزاه وبتحبه ولا مش عايزاه وساعتها هما الاتنين هايرتاحوا ويخلصوا من الموضوع ده وبصراحة هيا ليها حق فى خوفها وترددها مبقاش فى حد دلوقتى نديله الامان وميرسى ليك يا ابن حزم على المناقشة الحلوة دى لان المناقشات هاتقربنا من بعضنا
http:///alshrook.ahlamontada.com/profile.forum?mode=editprofile
nor
عضو ماسي
عضو  ماسي
nor

مُساهمةموضوع: رد: افيــــــــــــــدونــــــــــا   افيــــــــــــــدونــــــــــا Emptyالإثنين فبراير 15, 2010 4:13 pm

والله انا ريت عادى على الموضوع عادى وكان رايى واضح
بس رد عبه هو الى تعبنى وحسيت انه بيلمح زى ما لمح عليا فى الاهداءات
ده بس الى حصل
وشوفى راىفى الموضوع بس الكلام بيدايق
بس خلاص
المهم ان بطل قصتنا لابد ان يكون شجاع ويخطو خطوته ويكلمها وان شاء الله ربنا يوفقه معها
ومش متنازلة عن الملبس
تحيات نووووووووووور

افيــــــــــــــدونــــــــــا
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية